Home

Czasem nie potrzeba wielkich nakładów finansowych, aby stworzyć skuteczną kampanię ambientową. Jako przykład prezentujemy dziś działania rumuńskiej Fundacji Beneva, która chciała zwiększyć w społeczeństwie świadomość istnienia przemocy wobec kobiet w Rumunii. Jak pokazywały dane zgromadzone przez fundację, 1 na 4 kobiety w tym kraju jest ofiarą przemocy w domu. Doprowadziło to twórców do podstawowego założenia kampanii: 1/4 kobiet dostaje w prezencie bicie zamiast bukietu kwiatów. W ponad 30 kwiaciarniach na terenie Bukaresztu umieszczono więc bukiety z dołączonym kijem basballowym w środku i kartką wyjaśniającą cele kampanii. Wiadomość odsyłała również do strony internetowej fundacji. Część bukietów została wysłana do dziennikarzy w całym mieście. Całość działań zamknęła się w kwocie mniejszej niż 1000 euro, a o kampanii mówiły wszystkie najważniejsze media w kraju. Poniżej case study - naprawdę warte uwagi!

Poprawiony (poniedziałek, 02 stycznia 2012 09:42)

 

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia zespół Agencji Reklamowej Najgrodzka życzy wszystkim swoim Klientom, Partnerom i Przyjaciołom wszystkiego, co Najlepsze i Najprzyjemniejsze – rodzinnej atmosfery, szczęścia osobistego oraz pogody ducha, a w Nowym Roku nieustającej fali kreatywnych pomysłów marketingowych. Jesteśmy przekonani, że to nie ostatnie nasze Święta razem!

Więcej…

Poprawiony (piątek, 23 grudnia 2011 10:10)

 

 

Święta – i jak co roku ten sam problem: co kupić w prezencie najbliższym? Najłatwiej byłoby, żeby każdy kupił sobie prezent sam – obyłoby się bez corocznych rozczarowań i nietrafionych pomysłów. Jednak kupowanie prezentów dla samego siebie niekoniecznie łączy się z duchem Bożego Narodzenia. Jednak w dobie social media i na taki problem znajdzie się rozwiązanie. Bazując na założeniu, że każdy powinien dostać to, o czym marzy, Heineken rozpoczął kampanię BeerFriendera w mediach społecznościowych – domowego nalewaka do piwa. Na Facebooku stworzono aplikację, która łączy osoby zainteresowane kupnem urządzenia w pary. W trakcie, kiedy Ty kupujesz nalewak dla kogoś, on robi to samo dla Ciebie. Prezent zostaje przysłany do domu zapakowany w świąteczny papier, z dołączoną kartką świąteczną. Zupełnie nowy wymiar social media. To się nazywa duch świąt!

Poprawiony (poniedziałek, 12 grudnia 2011 09:21)

 

Czy znacie kogoś, kto chociaż raz nie napisałby listu do św. Mikołaja? Ja nie, ale niestety nie znam też osoby, która kiedykolwiek otrzymałaby jakąś odpowiedź. A gdyby tak św. Mikołaj zapukał do Twoich drzwi z prezentem, o który prosiłeś go bardzo dawno, jakieś – powiedzmy – 30 lat temu? Coca Cola postanowiła przypomnieć Mikołajowi o zapomnianych świątecznych listach. W 2010 roku pracownicy agencji Ogilvy Brazil z Sao Paulo udali się do muzeum w mieście Santa Claus w USA. Przez kilka miesięcy przekopywali się przez ponad 60 tysięcy listów wysłanych do św. Mikołaja – najstarsze z nich pochodziły aż z lat 30-tych! Misją było wybrać 75 najciekawszych i spełnić dziecięce marzenia. I tak oto w tym roku Mikołaj zapukał do drzwi wybrańców i wręczył im prezenty, o które prosili, kiedy byli dziećmi. Wyobraźcie sobie ich miny! A właściwie musiecie sobie wyobrażać - film poniżej. :)

Poprawiony (poniedziałek, 05 grudnia 2011 13:42)

 

    W konkursie POPAI Poland Awards startowaliśmy po raz pierwszy, nie przeszkodziło nam to jednak zająć miejsca na podium. Nie chcieliśmy tak całkowicie zawstydzać starych wyjadaczy, stąd 3-cie miejsce, ale w przyszłym roku nie będziemy mieć podobnych oporów.
    Nagrodzonym standem jest nasz stand Duplo, o którym mogliście  tu przeczytać. Właściwie nagrodę mieliśmy w kieszeni, bo kto nie lubi nacieszyć oczu gigantycznymi batonikami? Wszyscy lubią! ;) W związku z tym w naszym biurze zamieszkała Indianka, którą obejrzeć możecie na zdjęciu.

Więcej…

Poprawiony (środa, 08 czerwca 2011 12:03)

 
Więcej artykułów…
Archiwum
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 

Jesteśmy na: