Home Świąteczny wymiar social media

 

Święta – i jak co roku ten sam problem: co kupić w prezencie najbliższym? Najłatwiej byłoby, żeby każdy kupił sobie prezent sam – obyłoby się bez corocznych rozczarowań i nietrafionych pomysłów. Jednak kupowanie prezentów dla samego siebie niekoniecznie łączy się z duchem Bożego Narodzenia. Jednak w dobie social media i na taki problem znajdzie się rozwiązanie. Bazując na założeniu, że każdy powinien dostać to, o czym marzy, Heineken rozpoczął kampanię BeerFriendera w mediach społecznościowych – domowego nalewaka do piwa. Na Facebooku stworzono aplikację, która łączy osoby zainteresowane kupnem urządzenia w pary. W trakcie, kiedy Ty kupujesz nalewak dla kogoś, on robi to samo dla Ciebie. Prezent zostaje przysłany do domu zapakowany w świąteczny papier, z dołączoną kartką świąteczną. Zupełnie nowy wymiar social media. To się nazywa duch świąt!

Poprawiony (poniedziałek, 12 grudnia 2011 09:21)

 
Archiwum
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 

Jesteśmy na: