Home Czasem liczy się pomysł

Czasem nie potrzeba wielkich nakładów finansowych, aby stworzyć skuteczną kampanię ambientową. Jako przykład prezentujemy dziś działania rumuńskiej Fundacji Beneva, która chciała zwiększyć w społeczeństwie świadomość istnienia przemocy wobec kobiet w Rumunii. Jak pokazywały dane zgromadzone przez fundację, 1 na 4 kobiety w tym kraju jest ofiarą przemocy w domu. Doprowadziło to twórców do podstawowego założenia kampanii: 1/4 kobiet dostaje w prezencie bicie zamiast bukietu kwiatów. W ponad 30 kwiaciarniach na terenie Bukaresztu umieszczono więc bukiety z dołączonym kijem basballowym w środku i kartką wyjaśniającą cele kampanii. Wiadomość odsyłała również do strony internetowej fundacji. Część bukietów została wysłana do dziennikarzy w całym mieście. Całość działań zamknęła się w kwocie mniejszej niż 1000 euro, a o kampanii mówiły wszystkie najważniejsze media w kraju. Poniżej case study - naprawdę warte uwagi!

Poprawiony (poniedziałek, 02 stycznia 2012 09:42)

 
Archiwum
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 

Jesteśmy na: