Home QR kody - nowe narzędzie komunikacji

Czym są QR kody wie już chyba każdy. Nawet jeśli nie orientuje się na jakiej zasadzie działają, to może je spotkać w bardzo wielu miejscach - począwszy od internetu, kończąc na witrynach sklepów. Stały się nowym, dynamicznie wykorzystywanym narzędziem reklamy. QR kody - dwuwymiarowe kody kreskowe, wynalezione w 1994 roku w Japonii - umożliwiają użytkownikom smarftonów skanowanie specjalnego obrazka, który - po połączeniu z internetem za pośrednictwem aplikacji - pozwala rozszerzyć treści np. reklamy. Firmy szybko zareagowały na rosnącą wciąż grupę użytkowników smartfonów i zaczęły inwestować w reklamę z wykorzystaniem QR kodów. Czy to tylko chwilowa moda, czy QR kody zostana z nami na dłużej? Na razie trudno to ocenić, ale z pewnością odpowiadają na potrzeby konsumentów - szybkości i dostępności informacji, a także komfortu użytkowania urządzenia. Poniżej przedstawiamy kilka udanych przykładów ich wykorzystania:

Heineken Open'er Festival:

Simon on the streets:

eBay:

Wirtualny sklep w koreańskim metrze:

 

Poprawiony (piątek, 20 stycznia 2012 10:57)

 
Archiwum
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 

Jesteśmy na: